آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه آموزش «روش‌های حل مسائل خانواده در کوتاه مدت» برگزار می‌شود

با هدف آشنایی شهروندان شهرری از حل مسائل خانواده و همچنین توانمندسازی آنان به جهت پیشگیری از پیامدهای مذکور، خانه فرهنگ دولت آباد اقدام به برگزاری کارگاه «حل مسائل خانواده در کوتاه مدت» کرده است.

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزش «روش‌های حل مسائل خانواده در کوتاه مدت» برگزار می‌شود

 

راگا نیوز-حسن حقانی مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد در گفت‌وگو با  فارس در ارتباط با این کارگاه اظهار داشت: در این کارگاه شرکت‌کنندگان با ابعاد و تبعات تعارضات موجود بین زوجین و همچنین راه‌کارهای ایجاد و استحکام ارتباط موثر و مهارت‌های حل مسائل داخلی در خانواده آشنا می‌شوند.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد ادامه داد: در این کارگاه حمیدرضا انصاری، کارشناس ارشد روانشناسی به بررسی اثرات آسیب‌زا و تهدید کننده در خانواده به صورت ویژه می‌پردازد و هم چنین در پایان به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ‌های کارشناسی لازم ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه، در روز 23 مرداد ماه سال جاری ساعت 10 صبح و به میزبانی خانه فرهنگ دولت‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه می‌توانند به خانه فرهنگ دولت‌آباد واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، خیابان استاد دهخدا، کوچه شهید دریابیک، کوچه شهید رمضانی شماره 50 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33747772-33748287 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.