آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه غیر مجاز بسته بندی در پاکدشت پلمپ شد

محمد مهدی رشیدی گفت:در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر عرضه برنج تقلبی و بی کیفیت ، روغن زیتون ، ادویجات و حبوبات تقلبی و بی کیفیت در بازار مصرف شهرستان ، رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت .
وی افزود: بازرسان این اداره با اجرای طرح های بازرسی میدانی ، کالاهای تقلبی عرضه شده در بازار را کشف کرده و با محرز شدن وقوع این تخلف و پیگیری از افراد توزیع کننده ، محل بسته بندی کالاها را کشف کردند.
رشیدی اظهار داشت : پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی ، بازرسان به محل کارگاه بسته بندی مراجعه کرده و مقادیر زیادی اجناس تقلبی ، تاریخ مصرف گذشته و بی کیفیت را کشف کردند.
وی گفت : در این کارگاه که در منطقه خاتون آباد فعالیت غیر قانونی انجام می داد ، مقادیر زیادی روغن زیتون تقلبی ، برنج ایرانی تقلبی ، ادویجات ، عسل ، حبوبات ، جرم گیر ، سفید کننده ، روغن موتور ، انواع ترشیجات و رشته سوپی کشف شد .
وی افزود : در این کارگاه مخفی از روغن مایع به جای روغن زیتون ، برنج هندی با مارک هایلی بجای برنج ایرانی طارم محلی ، عسل صنعتی بجای عسل طبیعی ، بسته بندی ادویجات و حبوبات و ترشی و رشته سوپ تاریخ مصرف گذشته و تهیه جرم گیر و سفید کننده با مخلوط کردن آب، با برچسب تقلبی و پروانه ساخت و آدرس جعلی تهیه و بسته بندی می شد.
رشیدی ارزش این اجناس یکصد میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاکدشت افزود : برای این واحد غیر مجاز پرونده تخلف تشکیل شد و با پلمپ صورت گرفته از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.