آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگران نمونه و بازنشستگان شهرداری باقرشهر طی مراسمی تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه مراسم جشنی به همت روابط عمومی روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه همزمان با تولد حضرت ابولفضل العباس(ع) در شهرداری باقرشهر برگزار شد .

شهردار باقرشهر در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت این ایام فرخنده و مبارک ، گفت : پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه ای بدون اعمال نقش موثر کارگران زحمتکش اتفاق نمی افتد و کارگران با تلاش و همت خویش موفق شدند تا کشور را در مقابله با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نظام سربلند کرده بنابراین برماست تا از تلاش شبانه روزی کارگران زحمت کش تقدیر و قدردانی کنیم .

در ادامه آرویی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر که جانباز ، فرزند و برادر شهید در هشت سال جنگ تحمیلی بوده ، با تبریک این ایام خجسته به ویژه روز جانباز ؛ گفت : جانبازان به عنوان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی هستند و خانواده های معظم آنها و شهدا نماد صبر و استقامت و ایثارند که با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و بر همه ی ما لازم است که از این اسطوره های صبر و فداکاری، تجلیل و تقدیر نماییم و خانواده های شهدا را تکریم کنیم و همیشه به یادشان باشیم .

در این مراسم دارابی عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به کارنامه طلایی شهردار باقرشهر طی این دوران لحظاتی به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت : شهردار باقرشهر مدیری توانمند و لایق است که با مدیریت خوب خود توانسته به خوبی سکان هدایت شهرداری را به دست گرفته و ما امروز شاهد پیشرفت و توسعه خوبی در باقرشهر باشیم .

در ادامه این مراسم جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان حاضر در این جشن که به نام های محمد ،علی، حسین، مهدی ،سجاد ،ابوافضل ، فاطمه و زهرا بودند اهدا گردید .

گفتنی است ؛ برنامه های طنز ، تقلید صدا و اجرای گروه موسیقی ستنی از دیگر برنامه های شاد و مفرح در این مراسم بود و همچنین از جانبازان ، کارگران نمونه و بازنشستگان شهرداری با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.