آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کانالهای انتقال آب در مناطق مسکونی ری سرپوشیده می شوند

به گزارش راگانیوز، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در جلسه کارگروه حفاظت از منابع آب شهرستان ری گفت: بوی نامطبوع و خطر سقوط ساکنان به ویژه کودکانی که منازلشان در حاشیه این کانال ها قرار دارد موجب نارضایتی مردم این منطقه شده است.

وی افزود: اداره امور آب در مقابل ساخت و سازهای حریم کانال ها کوتاهی کرده و نباید در ابتدا اجازه تعرض به حریم این کانالها داده می شد.
جمالی پورعنوان کرد: هم اکنون ۲ کیلومتر کانال انتقال آب از روستاهای غنی آباد و عباس آباد جاده نظامی ری عبور می کند که خطراتی را برای مردم ساکن این روستاها ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: تمامی کانال های انتقال آب در این شهرستان باید در مدت کوتاهی ایمن سازی و سرپوشیده شوند.
جمالی پور در ادامه به دستور سه سال پیش رییس جمهور در سفر استانی خود به این شهرستان مبنی برساخت ۲ تصفیه خانه برروی نهر فیروز آباد و رودخانه سرخه حصار اشاره کرد و گفت: مسئولان وزارت نیرو بعد از گذشت چند سال از اتخاذ این دستور باید به مردم جنوب استان تهران پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: اینگونه اعمال موجب بدبین شدن مردم به کلام رییس جمهور و عملکرد دولت تدبیر و امید می شود.
معاون استاندار تهران افزود: همچنین حقابه کشاورزان این منطقه از تصفیه خانه جنوب تهران که در حال حاضر بخش اعظم آب آن به کشاورزان ورامین تعلق می گیرد، باید به زودی محقق شود.
جلسه کارگروه حفاظت از منابع آب شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان و روسای ادارات مرتبط در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.