آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین ملاقات مردمی دکتر افشار با شهروندان شهرری

به گزارش راگانیوز فرهاد افشار با بیان این مطلب افزود: ملاقات های مردمی هر دوشنبه با شهروندان متقاضی برگزار می شود و مشکلات آنها در این دیدارهای چهره به چهره مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

افشار با اشاره به اینکه رضایت مندی شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: برای تحقق شعار مدیریت شهری تهران و داشتن شهری زیست پذیر و شهروندی مشارکت پذیر نیازمند جلب مشارکت شهروندان هستیم که این مهم با افزایش رضایتمندی آنها به وجود می آید.

وی ادامه داد: معاونت های اجرایی زیرمجموعه مدیریت شهری و شهرداران نواحی نیز ملزم به پاسخگویی مستقیم به شهروندان هستند و امکان مراجعه و ارتباط چهره به چهره شهروندان با تمامی مدیران فراهم است.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی معاون شهرسازی و معماری، روسای املاک، حراست و حقوقی نیز حضور دارند، یادآور شد: اکثر مشکلات شهروندان در زمینه شهرسازی، املاک، اجرای احکام و درآمد است که ضمن بررسی مشکلات، راهکارهای قانونی به شهروندان ارائه می شود.

از ابتدای سال تاکنون ۳۲۰ دیدار مردمی در شهرداری منطقه ۲۰ انجام شده است و شهروندان برای ملاقات با شهردار منطقه می توانند در تمام روزهای هفته به جز دوشنبه به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۹۶۰۲۹۰۵۸ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.