آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کتاب شناسنامه شهدای سرافراز باقرشهر رونمایی می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ جواد مغروری در خصوص این کتاب گفت : کتاب شناسنامه شهدای باقرشهر به چاپ رسیده است و به زوری طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک گروه در امور ایثارگران نسبت به جمع آوری و اصلاح اطلاعات شهدا اقدام کرده اند ، افزود : پس از بررسی های مورد نظر از پرونده های موجود برخی از اطلاعات شهدا ناقص بود که با تشکیل یک گروه در امور ایثارگران شهرداری باقرشهر همه اطلاعات موجود ویرایش و اصلاح شد .

مغروری اطلاعات شهرداری باقرشهر در خصوص شهدای گرانقدر را کاملترین و جامع ترین دانست و اظهار داشت :با توجه به اینکه اطلاعات بسیار کامل می باشند پس از طراحی و درج در فرم مربوطه در قالب شناسنامه شهدای باقرشهر به چاپ رسیده است و آماده رونمایی می باشد .

مسئول واحد ایثارگران شهرداری باقرشهر این کتاب را هدیه ناچیزی به خانواده های معظم شهدا عنوان کرد و گفت : طی یک مراسمی با حضور مسئولین شهری این کتاب که درخور توجه همگان می باشد رونمایی خواهد شد و هدیه ناچیزی است که از طرف واحد امور ایثارگران شهرداری باقرشهر تقدیم به ۱۶۵ خانواده شهید بزرگوار و شهروندان باقرشهری می شود .

وی در ادامه با یادی از مرحوم حاج محمود فخامتی مسئول اسبق احد امور ایثارگران ، یادآور شد :سنگ بنای این کار را ابتدا مرحوم حاج محمود فخامتی گذاشته بودند و اطلاعات اولیه را داشتند و ما در همین راستا اطلاعات را کامل نمودیم که این شناسنامه شهدا یادگاری از این بزرگوار است .

وی در پایان خاطر نشان کرد :مراتب سپاس و قدردانی خود را از شهردار محترم باقرشهر ، اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، نبیاد شهید انقلاب اسلامی و بسیج باقرشهر که همکاری های لازم را با ما در راستای چاپ این کتاب ارزشمند داشته اند اعلام می دارم .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.