آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشف انبار گوشت های آلوده در شهرری +فیلم

0000000

به گزارش راگانیوز ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری با اشاره به  کشف انبار توزیع  ۲۰۰ کیلو گوشت آلوده در روستای عماد آور گفت : بر اساس گزارشهای واصله به اداره دامپزشکی  مبنی بر وجود انبار توزیع گوشت آلوده پس از تکمیل تحقیقات و با همکاری شبکه بهداشت و درمان  اقدام به ورود  و کشف و ضبط یک انبار توزیع گوشت آلوده گردید.

محمد تاویلی گفت : با ورود به این انبار مشاهده شد فردی  سودجو با آوردن گوشت های فاسد و آلوده  و سپس یخ زادیی این گوشت ها  در فضایی کاملا آلوده و غیر بهداشتی اقدام به قطعه بندی ، توزیع و ارسال  آن بصورت  گوشت تازه به رستورانها می کرده است.

وی با بیان اینکه این محموله ۲۰۰ کیلویی ضبط و  جهت نمونه برداری و آزمایش به یک واحد تحت نظارت سازمان دامپزشکی ارسال می شود افزود : با توجه به اینکه در بازرسی  این انبار لاشه پوست یک خرس نیز کشف شد این محموله  برای  شناسایی نوع این گوشت ها  مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت  و پس از اخذ حکم قضایی معدوم خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری به دستگیری یک فرد در این ارتباط اشاره کرد و گفت :این متهم پس از دستگیری با همکاری دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.