آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کنکور کارشناسی ارشد در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ،  آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در شش گروه آموزشی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی و نخستین مرحله بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و تعداد ۷۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

داوطلبان شرکت کننده که حوزه امتحانی آنان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری است، چنانچنه مغایرتی در مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) مشاهده کردند به باجه رفع نقص آزمون واقع در طبقه همکف ساختمان اداری این واحد دانشگاهی (جناب آقای سهرابی) مراجعه کنند.

واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در کیلومتر ۶ اتوبان تهران – قم (بزرگراه خلیج فارس) نرسیده به عوارضی، سمت راست واقع شده است و دسترسی آن ایستگاه مترو شاهد (مترو خط ۱) است.

واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری فعالیت خود را در خرداد سال 1364 بنا به تقاضای مردمی و پیشنهاد آیت الله غیوری نماینده ولی فقیه در شهرری در یک دفتر استیجاری 300 متری واقع در طبقه فوقانی مسجد فیروز آبادی و با اعلام آمادگی پذیرش 100 نفر دانشجو در چهار رشته الهیات در مقطع کارشناسی، کشاورزی، الکترونیک و مکانیک در مقطع کاردانی و پس از معرفی حدود 62 دانشجو در دبیرستان جدیدالاحداث شهید باهنر آغاز کرد.

سال 1377 به دنبال برنامه‌ریزی‌های وسیعی که در زمینه توسعه فضای آموزشی، رفاهی، زیربنایی و … به اجرا گذاشته شد، زمین مجتمع یادگار امام خمینی(ره) در جوار حرم مطهر امام راحل خریداری و از 5 دی 1377 این مجتمع در زمینی با مساحت 30 هکتاری با ساخت و سازهای اولیه فعالیت خود را آغاز کرد.

واحد یادگار امام خمینی(ره) دارای مرکز تحقیقات، پژوهشی و فرهنگی شامل: حوزه امور اقتصادی دانش بنیان، مرکز رشد، مرکز آموزش نیروی انسانی، مرکز IT، کتابخانه دیجیتال و نمازخانه مرکزی است؛ این واحد دارای سوله‌های آموزشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز بوده و دارای 24000 دانشجو در 202 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب علوم انسانی، فنی مهندسی، آموزش معلمان، علوم پایه، شیخ صدوق(هنر و معماری)، مدیریت و حسابداری و مهندسی برق(شهدای هسته ای ) است.

این واحد دانشگاهی با داشتن 4 نمازخانه، 4 سالن ورزشی، بیش از 174 هزار جلد کتاب، 7 سالن غذاخوری و رستوران، 324 عضو هیأت علمی تمام وقت، 1000 استاد مدعو و 390 نفر کارمند اقدام به تربیت بیش از 80 هزار دانش آموخته کرده و به سهم خویش نقش مؤثری در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت بنیان توسعه پایدار داشته است.

آنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.