آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین جلسه شهردار با مدیران شهرداری باقرشهر در سال جدید

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،اولین جلسه  شهردار و مدیران شهرداری باقرشهر در سال جدید برگزار شد .

شهردار باقرشهر در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه اظهار داشت : سال 96 را با تمامی سختی هایی که در مسیر راه داشتیم توسط تلاش مجموعه و همراهی شورای شهر این سال را پشت سر گذاشتیم  و اقدامات قابل توجهی هم در این زمان انجام شد به خصوص در طرح استقبال از بهار که کاملا در سطح شهر مشهود بود و ان شالله در سال جاری برنامه ی ویژه ای برای زیباسازی شهر در دست اقدام داریم که به مرور انجام می گیرد .

شهردار باقرشهر با اشاره به برنامه های سال جدید گفت :  با توجه به مشکلات مالی شهرداری در این سال باید هزینه های شهرداری به کمترین میزان برسد و درآمد های جدید برای شهرداری باقرشهر باید برنامه ریزی شود تا بتوانیم با پشتوانه ی مالی قوی شهر را اداره کنیم .

وی با اشاره به سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است؛ گفت :به هیچ عنوان در شهرداری باقرشهر نباید از کالاهایی که همتای ایرانی دارد استفاده شود و مدیران مرتبط باید با توجه به لیست اعلامی  از سوی مراجع بالادستی این موارد را رعایت کنند .

علیرضا ناصری پور با اشاره به اولویت بافت فرسوده گفت : با توجه به برنامه ریزی های دولت در خصوص بافت فرسوده فرصت خوبی پیش آمده که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم و 81 هکتار بافت فرسوده ای که در طرح باقرشهر به تصویب رسیده است  باید در اسرع وقت پیگیری و به سرانجام برسد.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود برای شهر که برخی شهروندان از آن گلایه دارند گفت : بیشترین مشکلات ترافیکی محور اصلی را تالارهای پذیرایی ایجاد میکنند و در همین راستا تالارهایی که بدون پارکینگ هستند و مزاحمت ایجاد میکنند در اسرع وقت پلمپ می شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.