آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گردهمایی بزرگ پیام آوران عاشورا در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛  گردهمایی بزرگ پیام آوران عاشورا با حضور مسؤولان و امنای هیئات‌ مذهبی شهرستان ری امروز در سالن اجتماعات اداره  تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
بر اساس این گزارش این گردهمایی هر ساله قبل آغاز ماه محرم برگزار در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با حضور صدها تن از مسؤولان و امنای هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

گفتنی است این گردهمایی با حضور تقریبا هزار و 300 مسؤول آقا و 70 مسؤول بانو برگزار شد.

در این گردهمایی آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخنران پرداخت و گفت: انقلاب مولود عاشورا است.

وی افزود: پیروزی انقلاب ثمره محرم و ثمر است بنابراین پاسداری از انقلاب وظیفه فردی شما مسؤولان مجالس امام حسین(ع) است و این صیانت با حمایت از ولایت فقیه و تبیین جایگاه ایشان میسر می‌شود.

امام جمعه موقت تهران حاکمیت الهی و پرچم ولایت فقیه را جاصل خون شهدا بیان کرد و اظهار داشت: ولایت در سقیفه به زمین خورد و امام راحل با قیام خود این جایگاه را احیا کرد بنابراین حفاظت از این پرچم وظیفه همه انقلابیون است و این امر با تقویت روحیه ولایت مداری میسر می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: برگزاری مراسم و هیئات مذهبی رسالتی است که خود ائمه اطهار(ع) بر عهده مسؤولان و امنای هیئات‌ مذهبی قرار داده‌اند.

وی افزود: بیان کلام و سیره ائمه معصومین(ع) از سنت‌های نیکویی است که در هیات مذهبی به آن توجه می‌شود.

حجت الاسلام کنگرلو با بیان اینکه هیئات مذهبی، پرچمدار نهضت عاشورا هستند، ابراز کرد: مدیران و مسؤولان هیئات باید توجه داشته باشند که در مجالس از قرائت قرآن کریم و بیان آموزه‌های دینی غفلت نکنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.