آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گردهمایی شاعران جنوب تهران در شهرری

نشست ویژه کانون ادبی فرصت همزمان با روز بزرگداشت عطار نیشابوری شاعر و نویسنده قرن ششم و سال‌های نخستین قرن هفتم هجری قمری با حضور شاعران معاصر برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: گردهمایی شاعران جنوب تهران در شهرری

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس نشست ویژه کانون ادبی فرصت همزمان با روز بزرگداشت عطار نیشابوری شاعر و نویسنده قرن ششم و سال‌های نخستین قرن هفتم هجری قمری با حضور شاعران معاصر برگزار می‌شود.

این برنامه به همت مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) و با همکاری کانون ادبی فرصت در این مجتمع برگزار می‌شود.

کانون ادبی فرصت به نقد مجموعه اشعار و آموزش نو شاعران جنوب پایتخت اختصاص یافته است و نشست‌های این کانون با حضور اصغر معاذی، به عنوان استاد و کارشناس این حوزه برگزار می‌شود.

معاذی دارای مجموعه اشعار «بادبادک‌های دیارمادری»، دو دهه فعالیت ادبی پیوسته و فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات فارسی است.

این کانون با حضور شاعران کانون ادبی فرصت و دیگر شاعران جوان جنوب پایتخت همزمان با روز بزرگداشت عطار نیشابوری شاعر و نویسنده قرن ششم و سال‌های نخستین قرن هفتم هجری قمری که شعرهای وی در سبک مثنوی و نثر است، برگزار می‌شود.

این جلسات دوشنبه‌های هر هفته از ساعت 17 تا 19 در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود و 25 فروردین ماه نشست ویژه به‌مناسبت روز بزرگداشت عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در باره برنامه‌های آینده کانون ادبی فرصت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.