آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گشت و نظارت مبارزه با قاچاق کالا در قرچک اجرا شد

به گزارش راگانیوز ،  پیش از ظهر یکشنبه با حضور دستگاه های نظارتی و اجرایی گشت مشترک مبارزه با کالای قاچاق در شهرستان قرچک اجرا شد.

حمیدرضا تاجیک، رئیس اتاق اصناف قرچک در حاشیه این گشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مصوبات و برنامه ریزی های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک گشت مشترک برای بازدید و نظارت بر واحدهای عرضه کننده عمده کالا اجرا شد.

تاجیک در ادامه با اشاره به اینکه در این گشت بازرسان اتاق اصناف و سایر نهادهای مرتبط حاضر شدند و بیشتر در حوزه مواد غذایی بازرسی صورت گرفته است افزود: در این راستا از تعدادی واحد پخش عمده مواد غذایی در قرچک که مواد غذایی وارداتی را توزیع می کردند بازرسی صورت گرفت.

وی در تشریح چگونگی این بازرسی ها گفت: در بررسی کالاهای قاچاق و مجاز وجود مجوز ها و علائمی همچون سیب سبز روی کالاهای مواد غذایی نشان از مجاز بودن کالا است و نداشتن این مجوزها به منزله قاچاق بودن کالا محسوب می شود.

رئیس اتاق اصناف قرچک بیان داشت : متاسفانه مبادی ورودی کشور نمی توانند همه کالاهای قاچاق را کشف کنند و ورود هر کالای قاچاق به منزله نابودی کار و کارخانجات ایرانی است و به این جهت باید در درون شهرها با قاچاق کالا مبارزه کنیم.

بر اساس این گزارش فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در این گشت مشترک حضور داشتند و از تعدادی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی بازدید به عمل آمد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.