آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای سیستم اتوماسیون اداری «پرکار» در ورامین

به گزارش راگانیوز ، حسین دهقان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای سیستم اتوماسیون اداری به نام «پرکار» برای اولین بار در شهرداری ورامین خبر داد و اظهار داشت: این سیستم جهت افزایش کارآمدی سریع و مناسب تر و به تبع آن رضایت ارباب رجوع و در راستای حذف کاغذ راه اندازی شده است.

دهقان در ادامه افزود: ازاین پس، نامه و در خواست ارباب رجوع در بدو ورود به شهرداری توسط واحد دبیر خانه اسکن شده و تصویر آن به واحد های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع می شود.

شهردار ورامین گفت: جهت پیگری مناسب، کد رهگیری به شهروندان داده می شود از طرفی علاوه بر اینکه این سامانه امکان اتصال به سامانه اتوماسیون همه ادارات شهرستان و استانداری را دارد، همچنین این امکان برای آن مهیا است که مکاتبات اداری و داخلی و نامه های صادرشده از سوی  شهرداری را نیز از همین طریق ارسال و دریافت کند.

دهقان با بیان اینکه اتوماسیون اداری بهترین راه حل مکانیزه و خود کارسازی جهت صرفه جویی در زمان و استفاده بهینه از امکانات شهرداری بوده است افزود: مجموعه شهرداری ورامین همواره در تلاش است تا بهترین خدمت را با کمترین هزینه تجمیل شده انجام دهد و در این راستا مفتخر هستیم که مردم و شهروندان این منطقه خدمت موثر داشته باشیم.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.