آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یادواره شهدای زنان آسمانی در جنوب تهران برپا می شود

یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری به منظور گرامیداشت مقام شامخ زنان شهیده و به همت شهرداری منطقه 20 و بسیجیان شهرری برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، طی مراسمی معنوی و با مشارکت اموربانوان شهرداری این منطقه و پایگاه بسیج خواهران حوزه 354ریحانه النبی(س) یادواره شهدای زنان آسمانی با حضور خانواده های معزز زنان شهیده، بسیجیان و مسوولان شهری ساعت 16 چهاردهم مرداد ماه در فرهنگسرای ولا برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، تعامل پایگاههای بسیج و مدیریت شهری را از اولویت های فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری برشمرد و اظهارداشت : براساس رویکرد شهرداری تهران تمامی ویژه برنامه های فرهنگی در سال جاری با محوریت مساجد، پایگاه های بسیج و سراهای محله اجرا می شود تا با تعامل این نهادهای مردمی و مقدس وحذف موازی کاری های اجتماعی، فعالیت های فرهنگی را با هم افزایی بیشتر اجرا کنیم.

ˈبرومند نامداریˈ با اشاره به اینکه بانوان نقش ارزنده و موثری درهشت سال دفاع مقدس داشته اند و وظیفه داریم یاد آنان را گرامی بداریم، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اولویت های مدیریت شهری است که برپایی ویژه برنامه هایی همچون بازدید و همایش تجلیل از خانواده های معزز شهید و یادواره شهدا در همین راستا به صورت مستمر از سوی شهرداری منطقه 20 انجام می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 انتقال آرمانهای ارزشمند شهدا به نسل جدید را از دیگر اهداف ویژه برنامه های یادشده برشمرد وتصریح کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور از دیگر برنامه هایی است که در دو فصل تابستان و زمستان انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.