آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یادواره شهید مدافع حرم «انصاری» در شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ یادواره شهید مدافع حرم «سعید انصاری» با حضور سید علی شاه‌چراغی امام‌جمعه شهرستان ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید ری و خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان ری برگزار شد.
نصرالله در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به سالروز شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: سال‌های متمادی است که روز شهادت عالم بزرگ شهید مطهری، روز معلم و روز تجلیل از آنان عنوان‌شده و روزی است که معلمان زحمتکش و دلسوز کشورمان تکریم و تجلیل می‌شوند.
وی با اشاره به این مراسم عنوان کرد: یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام را گرامی داشته و به روح پاک و منزه آن‌ها درود می‌فرستیم و از خداوند متعال خواستاریم همه ما را از شفای این قهرمانان در آخرت بهره‌مند گرداند.
رئیس بنیاد شهید ری بابیان اینکه سخن گفتن درباره شهدا کار آسانی نیست تصریح کرد: شهدایی که خداوند درآیات نورانی قرآن و در وصف آن‌ها در یک جمله کوتاه آورده که شهدا را مرده نپندارید، آن‌ها زنده هستند و شما توانایی درک درجه رفیع آن‌ها را ندارید.
نصرالله در پایان خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، در حال حاضر چیزی از حرم اهل‌بیت (س) باقی نمانده بود. دشمن درجایی که روی کار آمده است باید در نطفه خاموش شود.
گفتنی است در این مراسم از همسر شهید مدافع حرم که از فرهنگیان و از قشر زحمتکشان و معلمان هستند با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.