آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یاهو و خرید SkyPhrase، شرکتی با هدف توسعه راه های گفتگوی انسانی با کامپیوترها

اسکای فریز با انجام جستجوهای هوشمند در جیمیل و توییتر کار خود را شروع کرد و در حال گسترش قابلیت های اش به جستجوی محصول و پروازها بود.
هیچ یک از دو شرکت مفاد قرارداد را اعلام نکرده اند ولی سایت اسکای فریز تبدیل به اعلامیه ای کوتاه درباره این خرید جدید یاهو شده و در آن آمده:

«یاهو را شرکتی یافتیم که نه تنها بینشی یکسان با ما دارد، بلکه مجموعه ای غنی از اطلاعات و سرویس ها را در اختیار انبوه کاربرانش قرار می دهد. از پیوستن به آزمایشگاه های یاهو خوشحال هستیم و کار روی بینش مشترکمان برای توانمندسازی کامپیوترها در زمینه درک زبان و امیال طبیعی انسان را ادامه خواهیم داد.»

از زمان مدیریت مریسا میر در یاهو، این شرکت ۱۸ -و حالا ۱۹- کمپانی مختلف را خریداری کرده و در این زمینه رفتاری کاملا شبیه گوگل را در پیش گرفته. به نظر می رسد جاه طلبی به یاهو برگشته. شما این طور فکر نمی کنید؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.