آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یک مرکز درمانی تامین اجتماعی در حسن آباد فشافویه احداث می شود

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک مرکز درمانی تامین اجتماعی بزودی در شهرستان حسن آباد فشافویه احداث می شود.

ˈحسین طلاˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده یکی از مهم ترین مطالبات مردم شهرستان حسن آباد شهرری در خصوص ایجاد مرکز درمانی به نتیجه رسید و به زودی شاهد احداث یک مرکز بهداشتی و درمانی تامین اجتماعی در این منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه، بخش فشافویه به دلیل موقعیت جغرافیایی در کریدور حمل و نقل شاهراه مواصلاتی 18 استان به شمال کشور است، افزود: این منطقه با وجود شهرک صنعتی شمس آباد بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه با یک هزار و 600 واحد تولیدی و همچنین نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیازمند ساخت یک درمانگاه تخصصی است.

طلا با اشاره به اینکه، بیش از نیمی از مردم حسن آباد زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و بابت آن حق بیمه پرداخت می کنند، استفاده از امکانات درمانی را حق قانونی و مسلم آنان دانست و افزود: به زودی شاهد برخورداری مردم از یک مرکز درمانی تامین اجتماعی خواهیم بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان احداث این مرکز درمانی در بخش فشافویه شهرستان حسن آباد گفت: موافقت نامه ایجاد این مرکز درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی اخذ شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به محض تامین اعتبار بزودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

هم اکنون یک مرکز بهداشتی درمانی که در بهمن ماه سال 1391 راه اندازی شده است، با فضای جانبی یک هزار و 800 متر مربع و ظرفیت 10 تخت بستری با 3 پزشک عمومی بصورت شبانه روزی به ساکنین شهر حسن آباد خدمات بهداشتی غیر تخصصی ارائه می کند.

یاد آور می شود خبرگزاری جمهوری اسلامی پیش تر با تهیه گزارشی تحت عنوانˈرویای بیمارستان برای ساکنان جنوب شهرستان ریˈبه این بخش از مشکل ساکنان بخش فشافویه پرداخته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.