آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۱۰ طرح دهه فجر در حسن آباد ری به بهره برداری می رسد

فیض الله امامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات مطلوبی شامل برق، گاز، آبرسانی به روستاها ارائه شد و این تسهیلات و طرح ها موجب حل بسیاری از معضلات در روستاها شد.
وی با بیان اینکه طرح ها در دو بخش ملی و فراملی به بهره برداری می رسد، افزود: طرح های فراملی با اعتبار ۸۱۰ میلیارد ریال و ملی نیز با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال افتتاح می شود.
امامی عنوان کرد: شرکت اکرام صنعت مهدی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۰ نفر، شرکت نگین جام با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال با اشتغال ۱۵ نفر و شرکت فرآور سنگ بهکوشان با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر به بهره برداری می رسد.
بخشدار حسن آباد فشافویه تصریح کرد: تمامی طرح های فراملی در شهرک صنعتی شمس آباد اجرایی شده اند.
وی گفت: افتتاح پایگاه بسیج روستای خانلق با اعتبار یکهزار و ۸۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲ نفر، کانون فرهنگی هنری روستای خانلق با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲ نفر، افتتاح پارک کودک در روستای خانلق با اعتبار چهار هزار میلیون ریال و اشغالزایی یک نفر، افتتاح باجه پست بانک روستای خانلق با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی سه نفر، خانه فرهنگ حسن آباد با اعتبار ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر از دیگر طرح هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.