آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۶ میلیارد ریال برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرری هزینه شد

فرشاد اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تقاطع غیر همسطح کارخانه سیمان به میدان غنی آباد مشکلات ترافیکی زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده بود که تکمیل این طرح موجب کاهش بار ترافیکی غرب به شرق می شود.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این طرح در خرداد ماه امسال آغاز و هم اکنون در حال تکمیل و بهره برداری است.
اسکندری احداث پل و رمپ خروجی در این مسیر را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد و گفت: کامیون های حمل سیمان مشکلاتی برای این مسیر ایجاد کرده بود که تمامی این نقاط حادثه خیز اصلاح شد.
وی عنوان کرد: فرمانداری و بخشداری‌ها باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در امر بهسازی جاده‌های روستایی بیشتر یاری کنند تا از تصادفات زیاد این نواحی کاسته شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزادراه است.
کارخانه سیمان تهران در جوار کوه بی بی شهربانو و روستای امین آباد در محدوده شهرستان ری واقع شده است، فعالیت این کارخانه از سال ۱۳۳۳ با احداث ۹ خط تولید آغاز شد که چهار خط آن بدلیل ایجاد آلودگی تعطیل و در حال حاضر پنج خط آن درحال بهره برداری است.
با توجه به بروز تصادفات و مشکلاتی که در راستای تردد کامیون های کارخانه سیمان در مسیر جاده امام رضا (ع) و روستای غنی آباد شهرری ایجاد شد، نیاز به تعریض در این منطقه وجود داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.