آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۲۰ درصد تاکسی های شهرری فرسوده است

به گزارش راگانیوز ، اسماعیل شاه محمدی اظهار داشت: تعویض خودروهای فرسوده یکی از دغدغه های رانندگان تاکسی در سطح شهرری است که برای نوسازی آن باید چاره جویی شود.
وی عنوان کرد: سامانه ویژه ای برای ثبت نام تاکسی های متقاضی نوسازی در نظر گرفته شده بود که متاسفانه این سامانه مسدود و تاکسیران ها قادر به ثبت نام نیستند.
شاه محمدی افزود: استهلاک و فرسودگی تاکسی با وجود فعالیت زیاد نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و تاکسی ها بر اساس نیاز هر ۱۰ سال یک بار تعویض می شوند.
مدیر تاکسیرانی منطقه ۲۰ (شهرری) در ادامه به مشکلات این قشر اشاره کرد و افزود: در گذشته، بیمه مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی در این شهرستان محسوب می شد، ولی هم اکنون تمامی رانندگان تاکسی در این شهرستان زیر چتر بیمه قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۰ تا ۳۵ هزار مسافر در شهرری توسط تاکسیرانی جابجا می شود، یادآور شد: پایانه های جوانمرد قصاب، شهرری و زکریای رازی در دارای بیشترین حجم جابجایی مسافر است.
شاه محمدی با بیان اینکه ۳۹ خط تاکسی در شهرری مستقر است، اظهار داشت: بازرسان گشت های تاکسیرانی به صورت شبانه روز فعال هستند و در صورت هر نوع تخلف با راننده خاطی برخورد خواهد شد.
وی گفت: با توجه به اینکه شهرری خارج از محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار دارد، همین مساله موجب حضور مسافربران شخصی شده که معضلات جدی را برای رانندگان تاکسی ایجاد کرده اند و رفع این معضل نیازمند همکاری جدی پلیس راهور و نیروی انتظامی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.