آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۲۳ عنوان برنامه دهه فجر با محوریت استکبارستیزی در شهرری برگزار می شود

به گزارش راگانیوز ؛ حسن حیدری معاون اجرایی ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امسال با ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری حوزه های مقاومت بسیج ری ۲۳ عنوان برنامه از ۱۲ تا ۲۲بهمن با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که امسال انجام دادیم با موزه عبرت تفاهم نامه ای انعقاد کرده ایم که دانش آموزان، بسیجیان و آحاد مردم بتوانند به صورت رایگان از این موزه بازدید کنند.

حیدری با بیان اینکه برنامه های متنوع و متعددی در سطح شهرستان برگزار می شود، گفت: روز ۱۲ بهمن به همراه بسیجیان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و اهدای گل به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب با آرمانهای والای ایشان تجدید بیعت می کنیم.

وی ادامه داد: عطر افشانی مزار شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نهضت روشنگری، برپایی نمایشگاههای استکبارستیزی در سطح مدارس و مساجد و یادواره شهدا در پایگاهها از برنامه هایی است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود.

حیدری با بیان اینکه دو همایش اصلی با حضور مسئولین شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: روز ۱۵بهمن مراسم باشکوهی توسط حوزه های اقشار در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و همچنین مراسم اصلی که با نورافشانی همراه است، ۲۱بهمن همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی در بقعه ابن بابویه برگزار می شود.

معاون اجرایی ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: در روز ۲۲بهمن نیز با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی شرکت می کنیم و جشن های دهه مبارک فجر را با شور و شوق بیشتری برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه، برنامه های امسال رنگ و بوی فاطمی دارد، گفت: امروز ما وظیفه داریم به پاس خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام از انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت بکنیم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک حادثه بسیار مهم و تاریخی بود که رشادت های مردم و رهبری امام راحل دو پارامتر اصلی در این پیروزی بودند و امروز وظیفه ما صیانت از این انقلاب است.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.