آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴ متهم با ۷۰ کیلو گرم تریاک در پاکدشت دستگیر شدند

به گزارش راگانیوز  ، سرهنگ قباد خنجری ظهر پنج شنبه با اعلام خبر  کشف ۷۰ کیلو گرم تریاک در پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع و مخبرین در خصوص حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیونت، پیگیری سریع این موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت قرار گرفت.

خنجری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند خودروی کامیونت را که در محور امام رضا(ع) در حال تردد بود را شناسایی و در مقابل مقر پلیس راه متوقف کنند.

وی بیان داشت: در بازدید از خودروی مذکور با هوشیاری و زیرکی ماموران موفق شدند حدود ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت کاملا ماهرانه در اتاق باربری خودرو جاسازی شده بود، را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر شدند که هر ۴ نفر به همراه پرونده اولیه تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شدند.

خنجری در خاتمه با اشاره به این که مواد مخدر پدیده ای استعماری است که قدرتهای سلطه گر به منظور محو ارزشهای اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می جویند، از شهروندان درخواست کرد: برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.