آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در پاکدشت

به گزارش راگانیوز از پاکدشت ، هادی تمهیدی ظهر پنج شنبه در جلسه برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز که با حضور همه مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، طی سخنانی اظهار کرد: با نشستن پشت میز و از راه دور نمی توانیم با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد کنیم باید از پشت میز خارج شویم و طی جلساتی که با دادستان داشتیم ایشان در برخورد با این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی بیان کرد: این جلسه هماهنگی، آخرین جلسه و اتمام حجت برای همه مسئولان است و در این زمینه نیز طی آخرین جلسه ستاد مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز استانداری، استاندار خواستار برخورد جدی با پدیده مخرب ساخت و ساز غیرمجاز شده است.

فرماندار پاکدشت افزود: اگر مسئولی در برخورد با ساخت غیرمجاز کوتاهی و قصور کرد حتما به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد چرا که هم اکنون ساخت و ساز غیرمجاز در پاکدشت بسیار اسف بار است و باعث اشاعه فساد در جامعه می شود.

تمهیدی با بیان اینکه از حراست شهرداری ها می خواهم به میدان بیایند و به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند، گفت: اگر حراست شهرداری ها خوب عمل نکند شهردار موظف به دادن گزارش به استانداری است؛ خیلی وقاحت و جسارت می خواهد که یک عضو شورا به نماینده فرماندار بگوید با فلان ساخت و ساز کاری نداشته باشید.

فرماندار پاکدشت خطاب به شهرداران و بخشداران و دهیاران و ادارات ذیربط گفت : هرکجا مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز غیرمجاز تخلیه می شود سریعا برخورد جدی کنید و جهاد کشاورزی، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاران با تمام امکانات و نیروهای خود به میدان بیایند و در امر مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز همکاری و تعامل کنند.

تمهیدی گفت: برای برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز لازم است یک کار جهادی و یک نهضت مقابله صورت بگیرد تا بتوانیم از پیشروی این پدیده شوم در شهرستان جلوگیری کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.