آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴ پروژه آموزشی فرهنگی با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد در اسلامشهر کلنگ‌زنی شد

 

 وی بیان کرد: علاوه بر اجرای پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی می‌شود با همکاری بانک انصار پروژه دیگری در روستای سیمون و کرک شهرستان در دست اقدام است که امیدواریم با دستان پر برکت خیرین شاهد رشد و شکوفایی شهرستان اسلامشهر در عرصه آموزش و پرورش باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به احداث ۴ پروژه آموزشی – فرهنگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در اسلامشهر افزود: احداث مدرسه ۱۵ کلاسه خیر مهدی مانی با اعتبار ۲۰  میلیارد ریالی عنوان دومین پروژه این خیر در اسلامشهر در شهرک مهدیه به زمین زده شد.بنار ادامه داد: عملیات احداث یک باب مدرسه ۸ کلاسه از سوی برادران موجانی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در شهرک قائمیه و کلنگ احداث یک مدرسه ۸ کلاسه از سوی خیر نیکوکار علی بلندی با اعتبار ۸ میلیارد ریالی امروز به زمین زده شد.

وی سپس با اعلام احداث سالن چندمنظوره آموزشگاه شهدای ایران‌تایر تأکید کرد: کلنگ احداث این سالن چندمنظوره با تأمین اعتباری بالغ بر ۲٫۵ میلیارد ریال که هزینه آن از سوی اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه تأمین شده به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با همّت خیرین بتوان در سال تحصیلی آینده از این فضاهای آموزشی جدید بهره‌مند شویم تا شاید اندکی از تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس اسلامشهر کاسته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.