آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۴ کشتی گیر با بدرقه باشکوه مجموعه شهرداری باقرشهر راهی المپیک ریو شدند + تصاویر

۴ کشتی گیر با بدرقه باشکوه مجموعه شهرداری باقرشهر راهی المپیک ریو شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ به دعوت شهردار باقرشهر ۴ کشتی گیر المپیکی به همراه دو مربی خود با بدرقه با شکوه شهردار و پرسنل مجموعه شهرداری باقرشهر راهی المپیک ریو شدند .
سعید استاد فرج در این مراسم ضمن خوشامد گویی به ورزشکاران المپیکی ، گفت : از اینکه کشتی گیران عزیز و مربیان گرامی در مجموعه شهرداری باقرشهر حاضر شده اند بسیار خرسند هستیم ، شما ورزشکاران افتخار این مملکت هستید ، ما و مردم خوب باقرشهر برای کسب مدال قهرمانی و افتخار آفرینی شما عزیزان در المپیک دعای خیر خود را بدرقه راهتان می کنیم .
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران الگوی جوانان هستند ، اظهار داشت : شما ورزشکاران باید با اقتدار و منش پهلوانی در میادین ملی حضور پیدا کنید تا با یاری خدا با مدال های خوشرنگ به وطن بازگردید.
دودانگه مربی گشتی گیران در حاشیه این مراسم گفت :همانطور که می دانیم در المپیک تمامی ورزشکاران نخبه و قهرمان حضور دارند و مسابقه با آنان مسلما کار سختی خواهد بود که خوشبختانه با اردوهای فشرده و تمرین های منظم ونفس گیر کشتی گیران ما در آمادگی کامل به سر می برند و برای پیروزی و سربلندی نیازمند دعای خیر مردم هستند .
وی با اشاره به اینکه کشتی گیران روزهای بسیار سختی را برای آمادگی در المپیک پشت سرگذاشته اند ، تصریح کرد : زمانی که خبر قهرمانی ورزشکاران از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود فقط بخش کوچکی از زحمات ورزشکاران منعکس شده و همه ورزشکاران برای رسیدن به قله های موفقیت راه بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و از موانع زیادی عبور کرده اند که امیدواریم با پیروزی در مسابقات بتوانیم دل مردم ایران را شاد و پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآوریم .

لازم به ذکر است ، کمیل قاسمی ، حسن رحیمی ،میثم نصیری و علیرضا کریمی اعضای تیم کشتی آزاد با مربی گری آقایان اکبر دودانگه و رضا لایق صبح امروز پس از حضور در شهرداری باقرشهر با بدرقه باشکوه شهردار و پرسنل محموعه شهرداری باقرشهر راهی المپیک ریو شدند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.