آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۷ طرح عمرانی و بهداشتی در شهرستان ری افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش راگانیوز ؛ بخش اطفال با ۱۸ تخت و بخش مراقبت های ویژه کودکان با هفت تخت در بیمارستان فیروزآبادی، آزمایشگاه شیمی و میکروبیولوژی و خط تولید سرم های تزریقی در شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران، بهره برداری از سردخانه ثابت ۵ هزار تنی، بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای هفتم تیر با ۱۲ تخت و بهره برداری از سوله کارآفرین، اشتغالزایی و مدیریت بحران روستای قلعه نو از جمله طرح هایی بودند که در بخش کهریزک و مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.
بخش اطفال و مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان فیروزآبادی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تکمیل و تجهیز شد.
این طرح برای ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از مراجعه کودکان بد حال جنوب تهران به بیمارستان های شمال پایتخت به بهره برداری رسید.
آزمایشگاه شیمی و میکروبیولوژی شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران با مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین و مدرن ترین آزمایشگاه های کشور است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در مدت ۱۵ ماه احداث شد.
خط تولید سرم های تزریقی شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران نیز با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در طی ۱۸ ماه راه اندازی شد و توانایی تولید انواع سرم های تزریقی را به روش های مدرن و به روز دنیا را دارد که با بهره برداری از این خط تولید ۶۰ نفر صاحب شغل شدند.
شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران ۶۰ سال سابقه تولید انواع سرم های تزریق را دارد، این شرکت با دار بودن ۳۶۰ کارمند و کارگر در سه شیفت کاری سالانه ۵۰ میلیون سرم تولید می کند که رتبه اول کشور را دارد.
همچنین سردخانه ثابت ۵ هزار تنی در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
این سردخانه در مدت ۱۱ ماه و با اعتبار ۱۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان ری ساخته شده است که با بهره برداری از آن ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر نیز به شکل غیر مستقیم صاحب شغل شده اند.
بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای هفتم تیر با ۱۲۲ تخت خواب از جمله طرح های تکمیلی بیمارستان بود که در مدت ۶ ماه و با اعتبار ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
سوله کارآفرینی، اشتغالزایی و مدیریت بحران روستای قلعه نو چمن در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۰۰ متر مربع احداث و اعتبار این ساخت این سوله ۵ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده بوده است.
روستای قلعه نو چمن از توابع بخش کهریزک شهرستان ری است که دارای ۱۶۲ خانوار و یک هزار و ۲۰۰ جمعیت است.
همچنین کلنگ احداث مجتمع بارانداز و انبارهای آفتاب در زمینی به مساحت ۳۷۰ هکتار به همراه ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفت تیر شهرری با ظرفیت ۳۲۰ تخت به زمین زده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.