آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ابلاغ تعرفه جدید خدمات مهندسی دفاتر شهر قرچک

به گزارش راگانیوز ؛ محسن خرمی شریف پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری قرچک گفت: با توجه به اینکه نظارت بر دفاتر نقشه‌کشی سطح شهر قرچک به شهرداری واگذارشده است، تعرفه‌های جدید این دفاتر به آن‌ها ابلاغ و لازم‌الاجرا شد.

وی افزود: در صورت ارسال نقشه پیشنهادی به دفتری که سهمیه مهندس طراح همان دفتر باشد به‌صورت رایگان و تهیه کروکی ملک و مجاورین و اصلاحی هر یک به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اخذ و تعرفه نقشه‌های نوسازی طبق تعرفه که اعلام کردیم انجام می‌شود.

شهردار قرچک بیان داشت: تعرفه جدید گروه ساختمان‌های یک و دوطبقه روی شالوده به مبلغ ۲۴۰ هزار ریال، ساختمان‌های سه و پنج طبقه از روی شالوده به مبلغ ۳۰۰ هزار ریال، ساختمان‌های شش و هفت‌طبقه از روی شالوده به مبلغ ۳۶۰ هزار ریال، ساختمان‌های هشت تا ده طبقه از روی شالوده به مبلغ ۴۸۰ هزار ریال و ساختمان‌های یازده طبقه به بالا به مبلغ ۷۰۰ هزار ریال است.

خرمی شریف تأکید کرد: ارائه فاکتور توسط دفاتر نقشه‌کشی در قبال ارائه خدمات به شهروندان الزامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی که از سوی شهرداری مناطق به دفاتر مهندسی سطح شهر معرفی می‌شوند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم ارائه فاکتور، شهرداری را مطلع نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.