آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۸۰برنامه هفته دفاع مقدس در شهرری اجرا می شود

به گزارش راگانیوز ، حسن حیدری معاون اجرایی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) ری  با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، شعار انتخاب شده امسال برای این هفته را «من انقلابیم» اعلام کرد و گفت: بیش از ۸۰ برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع در شهرری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم، شروع سال تحصیلی و همچنین هفته امر به معروف اظهار داشت: همزمان با این ایام ۵ نمایشگاه در نقاط مختلف شهر برپا می‌شود که محوریت آن در فرهنگسرای ولا می‌باشد.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس ری ادامه داد: در روز جمعه ۳۱ شهریور برگزاری رژه نیروهای مسلح که نمایشی از اقتدار ملت ایران است اجرا می‌شود. همچنین در این روز سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیش از خطبه های نماز جمعه که با حضور پرشور بسیجیان و پاسداران برگزار می شود، سخنرانی می‌کند.

حیدری با بیان اینکه شنبه یکم مهرماه نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در فرهنگسرای ولا افتتاح می‌شود، گفت: در این روز از جدیدترین دستاوردهای صنایع دفاعی و نظامی در شهرری رونمایی می‌شود.

وی افزود: در روز یکشنبه دوم مهر، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان و بسیجیان انجام می شود و در روز دوشنبه سوم مهر، نشست صمیمی با جانبازان برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) ری بیان کرد: نشست بصیرتی با موضوع دشمن شناسی و استکبارستیزی در سطح حوزه ها روز سه‌شنبه چهارم مهر و بازسازی عملیات ثامن الائمه علیه السلام و بزرگداشت حصر آبادان روز چهارشنبه پنجم مهر برگزار می شود.

حیدری درخصوص برنامه‌های روز پنجشنبه ششم مهر گفت: دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدا از برنامه‌های این روز است.

وی بابیان اینکه امسال برنامه های هفته دفاع رنگ و بوی محرم دارد، ادامه داد: حضور دسته جات سینه زنی و نیروهای مسلح در نماز جمعه از برنامه های روز هفتم مهرماه و آخرین روز هفته دفاع مقدس است.

حیدری به تعدادی دیگر از برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهر، مساجد و محلات جهت استقبال از هفته دفاع مقدس و دهه امربه معروف و ماه محرم، برگزاری ۵ یادواره شهدا و یک آبروی محله، تجدید میثاق با امام راحل و شهدا توسط مسولین شهر، اکران نمایش غریبه ی آشنا در طول هفته دفاع به صورت رایگان و اکران عمومی در سالن حضرت ولیعصر عجل الله فرهنگسرای ولا ساعت ۱۹هر روز، برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و محرم به صورت شهرستانی در مصلی شهرری با حضور مسولین شهر و آحاد مردم، پیاده روی خانوادگی و اعزام راویان به مدارس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که در طول این هفته از ۳۱شهریور تا ۷مهر ماه در شهرری برگزار می‌شود.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.