آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

۸۸ قلم کالا در سامانه جامع انبار ثبت می‌شود/ وجود ۱۹۰۰ انبار

رئیس اتحادیه دارندگان انبار‌های کالای تجارتی، سرا‌ها و سردخانه‌ها با بیان اینکه ۱۹۰۰ انبار پروانه دار در تهران و شهرری وجود دارد، گفت: ۸۸ قلم کالا در سامانه جامع انبار ثبت می‌شود.

سید مهدی کشاورزی اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت صمت در کل کشور ۴۸۰ هزار انبار وجود دارد که از این تعداد ۱۹۰۰ انبار پروانه دار در تهران و شهر ری وجود دارند.
رئیس اتحادیه دارندگان انبار‌های کالای تجارتی، سرا‌ها و سردخانه‌ها افزود: تمام انبار‌های پروانه دار در سامانه جامع انبار‌ها عضو هستند و با ورود به این سامانه شماره ثبت دریافت می‌کنند.
وی درباره نحوه ثبت موجودی کالا‌های انبار‌ها در سامانه وزارت صمت گفت: صاحبان انبار موظف هستند زمان و میزان کالای وارد شده را در سامانه ثبت و همچنین از ۲۷ تا ۳۰ هر ماه نیز باید آمار میزان خروج و مانده بار را در سامانه اعلام کنند.
کشاورزی با بیان اینکه ۸۸ قلم کالا باید توسط صاحبان انبار در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شود، خاطرنشان کرد: لاستیک، گندم، دانه‌های روغنی، گوشت قرمز، تخم مرغ، برنج و رب گوجه فرنگی، یخچال، یخچال فریزر، یخچال ساید، اجاق گاز و ماشین لباسشویی از جمله اقلامی هستند که در سامانه باید ثبت شوند.
رئیس اتحادیه دارندگان انبار‌های کالای تجارتی، سرا‌ها و سردخانه‌ها درباره انبار‌های غیرمجاز نیز گفت: انبار غیرمجاز داریم، این انبار‌ها در گذشته گاوداری یا مرغداری بودند که صاحبان آن‌ها با تغییر کاربری و بدون داشتن مجوز آن را در اختیار افراد برای نگهداری کالا‌های قاچاق یا احتکار کالا قرار می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.