آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

10 هزار کلاس اولی در شهرستان ری سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

10هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در بیش از 200 فضای آموزشی مناطق چهارگانه شهرستان ری شامل ناحیه 1 ،2 ، کهریزک و فشافویه سال تحصیلی جدید را طی مراسمی آغاز کردند.

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا ، جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور امروز دوشنبه بصورت نمادین در دبستان دخترانه راهیان نور ناحیه 2 و دبستان پسرانه سلمان فارسی ناحیه یک شهرری با حضور روسای ادارات آموزش وپرورش نواحی و مسوولان محلی برگزار شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2ری در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به دانش آموزان در گفت وگو با ایرنا گفت: 58 مدرسه ابتدایی در آموزش و پرورش ناحیه 2 ری شاداب سازی شده و امروز آماده میزبانی از چهار هزار دانش آموز پایه اول است.

محمد اسدنژاد افزود: با توجه به برنامه هایی که در دولت تدبیر وامید اندیشیده شده امیدواریم دانش آموزانی پویا، خلاق و دارای روحیه انتقاد پذیری را تربیت و پرورش دهیم و بدین ترتیب در جهت رشد وشکوفایی هرچه بیشتر نیروی مولد در جامعه گام برداریم .

اسد نژاد هدف اول را ساماندهی وبهسازی نیروی انسانی کارآمد بیان کرد و گفت: توسعه مشارکت در همه زمینه ها دومین هدف مهم آموزش و پرورش است که بایستی به آن بیش از گذشته اهمیت داد .

وی توسعه مشارکت دانش آموزان و تمرین مدیریت از سوی آنان را مهم ارزیابی کرد و افزود: توسعه مشارکت مردم و انجمن اولیا ومربیان از دیگر مواردی می باشد که برای کیفیت بخشی به آموزش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است .

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان از مهمترین نهادهای مردمی است که در مدرسه فعالیت دارد و این انجمن همانند وزارتخانه ای در دل آموزش وپرورش عمل می کند که بدون مشارکت آن تحقق اهداف کیفی آموزش میسر نخواهد نشد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش وپرورش یک نهاد متمرکز است، اظهارداشت: در سال تحصیلی جاری تلاش بر این است که تمرکز زادیی را اصل قرار داده و با برگزاری دوره های آموزشی کارآمد در رده مدیران امور اجرایی به آنان واگذارشود تا بدین ترتیب بتوانند بهتر و موثرتر به وظایف خود عمل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.