آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

12معلم اهل ری منتخب استانی شانزدهمین دوره معلم پژوهنده شدند

 

ˈداوود عمو حیدریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ارایه طرح های پژوهشی به بیش از دو برابر افزایش یافته، اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری بیش از 900 طرح اقدام پژوهی از سوی سه هزار و 170 کادر آموزشی منطقه ارایه و 12 نفر منتخب استانی شانزدهمین دوره معلم پژوهنده شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 80 نفر از فرهنگیان آموزش وپرورش این ناحیه موفق به کسب عنوان معلم پژوهنده شده بودند گفت: امسال این تعداد به یکصد نفر در سطح منطقه افزایش یافته است.

عمو حیدری گفت: ˈآنا کفاش هوشیارˈ، ˈمهدیار مرصعیˈ، ˈمریم طاهریانˈ، ˈطاهره سادات هاشمی پور مطلقˈ، ˈاکرم مهری نبستانیˈ، ˈلیلا ملک محمدی گل سفیدیˈ، ˈمریم خرمیˈ، ˈافسانه جمال عباسیˈ، ˈعلی مویدیˈ، ˈفرخنده رمضانˈ، ˈمعصومه ملکوتیˈ و ˈملک خانم افلاطون بخشایشˈ به عنوان معلم پژوهنده استانی سال جاری از ناحیه 2 شهرری انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام پژوهی با پژوهش های حرفه ای متفاوت است، اظهار داشت: اقدام پژوهی به معنی پژوهش در عمل و در واقع نوعی از مطالعه و بررسی است که معلمان و کادر آموزشی برای تغییر وضعیت نامطلوب و رسیدن به وضعیت نسبتا مطلوب و در نهایت بهسازی کارها و مرتفع کردن مشکلات در محیط شغلیشان بکار می برند.

عمو حیدری با تاکید بر اینکه اقدام پژوهی اعتبار خاصی لازم ندارد، افزود: پیشنهاداتی که معلمان و کادر آموزشی ارایه می دهند در بحث معلم پژوهنده مطرح و پس از داوری، برگزیدگان انتخاب می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری دانش و تجربه و پشتکار معلمان را سه عنصر مهم در اقدام پژوهی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه تمامی کادر آموزشی منطقه در زمینه های مختلف شغلی اقدام به پژوهش کرده اند، لیکن فقط یک سوم آنان فعالیت های خودشان را در قالب طرح اقدام پژوهی ارایه می دهند.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش از روز شنبه 23 آذرماه با شعار ˈمدرسه، پژوهش، سازندگیˈ و ˈمدرسه پژوهش محورˈ آغاز شده، افزود: تجلیل از 112 نفر معلم پژوهنده در سطح مدارس منطقه با اهدای هدایا و لوح تقدیر، حضور 12 تن از معلمان برتر پژوهنده در همایش استانی و هشت نفر از معلمان برتر پژوهنده در همایش ملی روز پژوهش، تشکیل کمیته های تحقیق وپژوهش در مدارس منطقه و اجرای برنامه های متنوع در زمینه های پژوهشی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.