آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

177 بوستان منطقه 20 برای روز طبیعت آماده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در روز طبیعت، تمامی 177 بوستان منطقه 20 برای بهره مندی آنها آماده سازی شده است.

صفوی با اشاره به اینکه بازپیرایی و تامین ایمنی بوستان ها در طرح استقبال از نوروز همزمان با فصل درختکاری انجام شده بود، افزود: پاکسازی نمازخانه ها، آلاچیق ها و بررسی سیستم های پخش اذان، استقرار تانکر های ویژه آبرسانی و لحاظ تمهیدات ویژه برای برقراری نماز جماعت در بوستان ها از اقدامات ویژه روز طبیعت هستند که با فعالیت شبانه روزی عوامل امورشهری انجام شده و بوستان ها آماده حضور شهروندان طبیعت دوست است.

وی به پیش بینی تمهیدات ویژه برای جمع آوری سبزه و ماهی در بوستان های بزرگ منطقه 20 اشاره کرد و گفت: با آگاه سازی های فرهنگی، شهروندان در تفکیک پسماند از مدیریت شهری سبقت گرفته اند و برای سهولت دسترسی شهروندان، مخازن ویژه در نقاط مهم بوستان ها و فضاهای سبز تعبیه شده است و همزمان با روز طبیعت نیز کیسه های ویژه در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

صفوی به آماده باش عوامل مدیریت شهری در روز طبیعت به منظور خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و افزود: بوستان های منطقه بیست، 524 چشمه سرویس بهداشتی دارد که با بازدید های مستمر کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی رفع نقص های احتمالی از شبکه های آبرسانی و آبخوری ها، مبلمان شهری، علائم هشداردهنده، سیستم های روشنایی، معابر بوستانی و وسایل بازی و بدنسازی نیز از دیگر اقدامات برشمرد.

مراسم معنوی اعتکاف در مساجد و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپاست

صفوی به تقارن روز طبیعت و پانزدهم رجب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور خیل عظیمی از شهروندان در اماکن متبرکه برای انجام اعمال این روز، عوامل مدیریت شهری برای خدمات رسانی به زائران این اماکن به ویژه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آماده باش هستند.

وی ادامه داد: سهولت تردد زائرین به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان واجب التکریم و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای منتهی به این اماکن از دیگر پیش بینی های مدیریت شهری است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شاخص، اماکن متبرکه و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، یادآور شد: مدیریت شهری منطقه 20 در بسترسازی برپایی این مراسم معنوی تمهیدات لازم را اندیشیده و با تعامل با مساجد و ائمه جماعات تلاش داشته است تا شرایط خوبی برای معتکفین فراهم آید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.