آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح آرامش بهاری با هدف رشد و تعالی انسان/تلطیف قلبی و روحی مردم در ایام نوروز در جوار امامزادگان

حجت الاسلام و المسلمین خانی گفت: طرح آرامش بهاری که در امامزادگان سراسر کشور در حال اجراست مصادف با ایام نوروز و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی همراه است.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری گفت: در این ایام تمامی هیئت امنا، خدام و مسئولان اجرایی برای خدمت رسانی بهتر در امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه حضور دارند و پذیرایی و خوشامدگویی از میهمانان نوروزی و زائران صورت می‌گیرد.
وی افزود: کارهای فرهنگی و تبلیغی در خیمه‌های معرفت در حال اجراست و مبلغان اعزامی از قم که تخصص لازم در این حوزه را دارند، مشغول فعالیت هستند.
حجت الاسلام و المسلمین خانی اذعان داشت: مبلغان اعزامی در غرفه مشاوره خانواده، پاسخ به سوالات دینی و کار با کودک حضور یافته و در پایان به رسم یادبود هدیه‌ای به کودکان عزیز که در برنامه‌های فرهنگی مشارکت داشتند، تقدیم می‌گردد.
مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری گفت: با نو شدن طبیعت، نیاز به تغییر و رشد در انسان‌ها نیز ایجاد می‌شود و چه مکانی بهتر از امامزادگان(ع) که این راز و نیاز و تلطیف معنوی و قلبی در آنجا صورت گیرد.
وی در پایان افزود: طرح آرامش بهاری در همین راستا و با هدف تعالی و رشد انسان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌ریزی شده است و بحمدالله استقبال مردم گرانقدر و محبان اهل بیت (ع) از آن بسیار خوب بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.