آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداران مدارس جنوب تهران آغاز به کار کردند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از انتخاب و شروع به کار 160 دانش‌آموز به عنوان شهردار مدرسه و معاونان در این منطقه جنوبی خبر داد.
شهرداران مدارس جنوب تهران آغاز به کار کردند

 برومند نامداری ظهر امروز با حضور در مراسم انتخاب شهردار مدرسه در مدرسه دخترانه امیرکبیر اظهار داشت: با اجرای طرح شهردار مدرسه در 20 مدرسه این منطقه، 5 هزار و 400 دانش‌آموز مشارکت کردند و 160 نفر به عنوان شهردار مدرسه و معاونان آنها انتخاب شدند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 هدف از اجرای این طرح را گسترش شور و نشاط در فعالیت‌های اجتماعی، تقویت روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری، آموزش مهارت‌های زندگی و الگوسازی مناسب برای دانش‌آموزان برشمرد و تصریح کرد: پس از برپایی انتخابات فردی که بیشترین رای را به دست  آورد، به عنوان شهردار مدرسه و هشت نفر دیگر به عنوان معاونان همیاری تحصیلی، فرهنگی و پرورشی، امداد و نجات، نظارت و پیگیری، بهداشت و سلامت، تربیت بدنی، حمل و نقل و ترافیک و مشارکت محلی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه به صورت همزمان در سراسر مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار شده است، خاطرنشان کرد:‌ مدارس حضرت عبدالعظیم(ع)، حکمت، خبره فرشچی، دکتر رزمی، شاکری، ارشاد، غفاری، شهادت، حضرت معصومه، امیر کبیر، قاضی طباطبایی، مطهری، عرفان، مکتب التوحید، رحمانی، حضرت قاسم(ع)، کشاورز جود، حافظ، یاران مهدی (عج) و شیخ صدوقی در سطح نواحی هفت‌گانه از مدارس منتخب این منطقه برای این طرح بوده‌اند.

مراسم انتخاب شهردار مدرسه با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 و رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه در مدارس امیر کبیر در ناحیه چهار و حافظ در ناحیه شش با اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله برنامه نمایشی گروه تئاتر و مسابقه برگزار شد.

به همت اداره آموزش های شهروندی و با همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی هفت‌گانه انتخابات شهردار مدرسه در سطح 20 مدرسه راهنمایی انجام شد که این مراسم در مدارس حکمت، شاکری، شهادت، رحمانی و یاران مهدی با حضور شهرداران نواحی برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.