آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

20 دستگاه کانکس توسط فرمانداری شهرستان ری به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت اله جمالی پور  اظهار کرد: ساخت 30 دستگاه کانکس در دستور کار قرار دارد و تاکنون 20 دستگاه کانکس ساخته شده است و به مناطق زلزله زده غرب کشورارسال شد.
وی تصریح کرد: این تعداد کانکس از محل کمک‌های نقدی مردمی و بخشداری های شهرستان ری به مبلغ یک میلیارد و 360 میلیارد ریال با همکاری خانوارهای روستایی و دهیاری ها به مناطق زلزله غرب کشور ارسال شد و مابقی کانکس ها نیز خریداری و بزودی به آنان تحویل داده می شود.
وی با اشاره به سرمای هوا در نقاط زلزله زده کرمانشاه و نیاز مبرم بخشی از زلزله زدگان به کانکس برای اسکان موقت، اظهار کرد: ارسال کانکس ها به این مناطق توسط بخشداری ها شهرستان ری در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی و مشارکت کارکنان این بانک در فعالیت های خیریه صورت گرفت.
زمین لرزه 7.2 ریشتری کرمانشاه 21 آبان ماه امسال بوقوع پیوست و موجب تخریب بخشی از منازل مسکونی شهرها و روستاهای این استان شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.