آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مسابقه کتابخوانی در فرهنگسرای آفتاب باقرشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر کارشناس فرهنگی فرهنگسرای آفتاب شهرداری باقرشهردر گفتگوبا خبرنگار ما اظهار داشت : برای برگزاری این مسابقه کتاب تعالیم محمد (ص) تدارک دیده و در اختیار شرکت کنندگان مسابقه قرار داده ایمتا مسابقه کتابخوانی به بهترین نحو صورت پذیرد .

وی در ادامه در خصوص اقدامات فرهنگی باقر شهر گفت : در فرهنگسراهای باقر شهر کارگاه های آموزشی بسیاری از جمله : بخش آموزش علمی ، هنری و درسی در رشته های هنرهای تجسمی ، صنایع دستی و زبان و دیگر رشته ها برپا می شود .

صمدی در خصوص افتتاح یک کافه هنر در بوستان ارغوان باقرشهر خبر داد و گفت : در خواست افتتاح کافه هنر برای برپایی نمایشگاه های دائمی در زمینه هنرهای تجسمی ، صنایع دستی ، موسیقی ، تئاتر و شعر و ادب از طرف فرهنگسرای آفتاب پیشنهاد وموافقت شده است که در حال برنامه ریزی و بررسی ابعاد این پروژه هستیم .

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه روزنامه دیواری به فراموشی سپرده شده است افزود : در نظر داریم 100 الی 200روزنامه دیواری با موضوع و محوریت طنز تهیه کنیم و در اختیار مراکز فرهنگی و همچنین سطح شهر برای شهروندان قرار دهیم . هدف از ایجاد این روزنامه دیواری ها فرهنگ سازی در خصوص ترافیک ، آموزش شهروندی، فضای سبز با محوریت طنز است که برای مخاطبان جذابیت بیشتری داشته باشد .

وی در ادامه از برپایی کنسرت های سنتی در سطح شهر خبر داد و گفت : برآنیم تا در دهه مبارک فجر کنسرت موسیقی سنتی با هدف استعداد یابی از خوانندگان بومی برپا کنیم و همچنین نیاز شهروندان را به این نوع خوراک فرهنگی برطرف کنیم .

وی در پایان در خصوص برگزاری اردوهای خانوادگی و مدارس گفت : به تازگی اردوی سرزمین عجایب برای دانش آموزان در مدارس و اردوی خانوادگی به قلعه رودخان در باقر شهر برگزار شده که استقبال خوبی شهروندان از این اردوها داشته اند .

شیوا یعقوبی /راگانیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.