آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زنگ مانور زلزله در مدارس باقرشهر به صدا در آمد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ، سعید شفیعی گفت : هدف از برگزاری مانور آگاه ساختن دانش آموزان در مواجه با بحران و آموزش های لازم در برابر خطرات احتمالی است .

مسئول حوادث شهرداری در ادامه افزود : دانش آموزان در این مانور آموزش های لازم در خصوص حمل مصدومان و مجروحان آسیب دیده و اطفای حریق را فرا گرفتند و همچنین نقاط امن در زمان وقوع زلزله به آنها آموزش داده شد .

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان دراین مانورها در شرایط حادثه قرار می گیرند ، گفت : همین امرباعث می شود که شیوه رویارویی با زلزله را بیاموزند وبتوانند تا حد بسیار زیادی از تلفات و آسیب های روحی و روانی در هنگام و بعد از زلزله بکاهند.

شفیعی با اشاره به اینکه این مراسم با مشارکت آتش نشانی شهرداری ، ستاد مدیریت بحران و واحد سلامت شهرداری صورت گرفت ، تصریح کرد : این مانور باحضور آقای تورانی مسئول مدیریت بحران شهرستان ری و آقای آرویی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برگزار شد .

گفتنی است ؛ این مانورهر ساله به مناسبت روز زنگ زلزله همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین در مدارس باقرشهر برگزار می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.