آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیاده روی از مسیر باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، اشرفی پور گفت : روز اربعین با دایر نمودن ایستگاه های صلواتی پذیرای بیش از 6 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهراظهار داشت :برنامه پیاده روی به سمت حرم عبدالعظیم (ع) برای مشتاقانی که از پیاده روی کربلا جامانده اند فرصت خوبی است تا توفیق حضور پیدا کرده و راهی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) که زیارتش ثواب و اجر زیارت سیدالشهدا(ع) در کربلا را دارد شوند .

وی هدف از این پیاده روی را آماده شدن برای ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت : پیاده روی اربعین لبیک به امام زمان (عج) است و شیعیان در کناریکدیگراتحادوقدرت خود را در بزرگترین تجمع انسانی به نمایش می گذارند و برای ظهور ولی خدا اعلام آمادگی می نمایند

مدیر روابط عمومی شهرداری در ادامه با بیان اینکه این گونه مراسم باید فرهنگ سازی شوند افزود : مردم در پیاده روی در روز اربعین به صورت خود جوش می آیند تا قیام امام حسین (ع) را در دنیا منعکس کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد:اقدامات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر برگزار شدن این آئین توسط شهرداری انجام گرفته است و امیدواریم میزبان خوبی برای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.