آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله غیوری برگزار شد

خبرگزاری فارس: آیین نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله غیوری برگزار شد

به گزارش راگانیوز  شامگاه امروز آیین نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله غیوری با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان کشوری، نخبگان، فرهیختگان و مردم مؤمن و ولایی ایران اسلامی در مسجد امام حسن عسگری شهر ری برگزار شد.

آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، شهردار منطقه 20، حجت‌الاسلام سیدصالح یاسینی دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و شمیرانات و اسلام‌شهر و جمع دیگری از مسئولین استان تهران از جمله حاضران در این مراسم بودند.

حجت‌الاسلام محمد عبدوست استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی در این مراسم به بیان ویژگی‌های بارز آیت‌الله سیدعلی غیوری پرداخت و در ادامه گوشه‌ای از خدمت‌رسانی‌های این عالم مجاهد در داخل و خارج کشور مورد اشاره قرار داد.

مردم مؤمن و ولایی ایران اسلامی با حضور پرشور در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ علمای والامقام انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

برپایی مراسم دعای کمیل در نشست صمیمی همرزمان آیت‌الله غیوری، از دیگر برنامه‌های این آیین بود که باشکوه هر چه تمامتر برگزار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.