آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هفته وحدت پیام آورصلح و دوستی مسلمین جهان است

به گزارش راگانیوز ، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، شهردار باقر شهر ضمن تبریک فرارسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت گفت : بی‌تردید وحدت و یکپارچگی نماد و پیام‌آور صلح و دوستی برای همه جامعه و جهان اسلام است.

سعید استاد فرج یادآور شد : هفته وحدت، سرآغاز پیوند برادران مسلمان و تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه های مختلف همکاریهای اجتماعی است و پایبندی به دستورات و سفارشات دین اسلام محور رشد و تعالی و آسایش اجتماعی مسلمین خواهد شد.

وی افزود : برای اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام، “وحدت” مهمترین عامل موفقیت به حساب آمده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب دوری از اهداف و آرمانهای بلند اسلام خواهد بود.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: در این بین وظیفه ما به عنوان مسلمان این است که ضرورت وحدت را بشناسیم و از آن حمایت کنیم ، چراکه در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگری مسلمانان جهان نیازمند وحدت هستند.

سعید استاد فرج با بیان اینکه وحدت زمینه ساز پیشرفت و ترقی در مسیر پیشبرد امور است ، گفت : اختلافات ، ریشه عقب ماندگی ها است و اگر قانون مداری حاکم گردد و مردم بر محور اتحاد گام نهند هیچگاه متضرر نخواهند شد و جامعه سیر صعودی را در پیش خواهد گرفت .

وی در پایان خاطرنشان کرد : پیامبراکرم (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند درمیان مردم درس دینداری ومعنویت درکناراخلاق واحترام به هم نوع رادر آن دوران که پرازدشمنی وکینه وجنگ بود ،نشرداد اکنون مانیز بایدبه عنوان مسلمان پیرو آن حضرت هرچه بیشترخودرابه سیره ورفتارایشان شبیه کنیم و زیر پرچم یگانگی وحدت خاتم در قالب یک امت واحد حرکت کرده و ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.