آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیانیه شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر در محکومیت اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ، متن بیانیه به شرح زیر است :

این اقدام جنایتکارانه رژیم آل سعود برخلاف قوانین حقوق بشر است و شیخ نمر تنها گوشه ای از حقایق اسلامی را بیان کرده بود اما بر خلاف تمام قوانین بین الملل و اصول اسلامی رژیم جنایتکار آل سعود دست به این جنایت بزرگ زد.

چنین اقدامات وحشیانه ای از یک رژیم جنایتکار بر می آید اما هر مسلمانی که بویی از رحمت اسلامی را شنیده باشد از این حادثه دردناک رنج می برد. اعدام شیخ نمر بار دیگر ماهیت ضدبشری آل سعود را به عنوان رژیمی غاصب، خائن و اشغالگر به نمایش گذاشت. متفکری که تنها ابزار مبارزه‌اش زبان و قلمش بود شخصیتی که ؛ سال های متمادی از عمرخویش را در تاریکی مطلق سلطه آل سعود و وهابیت بر سرزمین حرمین شریفین صرف احیای تعالیم دین اسلام و ولایت اهل بیت(ع) نمود.

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است .

شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در این بیانیه ضمن محکوم نمودن این حکم ظالمانه از همه مردم سرتا سرجهان می خواهد با حرکتی فراگیر با حمایت از این الگوی بزرگ مظلومیت و مقاومت از کنار چنین فجایعی ساده نگذرند و برای خاموش شدن این آتش نفاق و کینه توزی حول محور آموزه های پیامبر صلح و دوستی متحد شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.