آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعتراض مردم شهرری به اعدام شیخ نمر‌

خبرگزاری فارس: اعتراض مردم شهرری به اعدام شیخ نمر‌

به گزارش راگانیوز ؛ مردم مومن، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان ری با حضور در میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ضمن محکومیت اقدام رژیم سعودی در اعدام شیخ نمر خواستار واکنش سریع کشورهای اسلامی به این موضوع شدند و شعارهایی از جمله «مرگ بر آل سقوط» سر دادند.

مردم جنوب پایتخت در این تجمع که بعدازظهر امروز برگزار شد، با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «آل سعود خبیث، ‌انتقام سخت خدا در راه است» اعتراضات خود را نسبت به آل سعود اعلام کردند.

همچنین آنها در محکومیت اعدام شیخ نمر شعارهای «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر صهیونیسم»، «مرگ بر انگلیس»، «حزب‌الله می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد»، «حزب‌الله بیدار است/ از آمریکا بیزار است»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد/ارتش عالم نتواند که جوابم دهد» و… سر دادند.

خون آیت‌الله نمر باقر النمر اتحاد جهان اسلام را به ارمغان آورد/آل‌سعود روی صهیونیست‌ها را سفید کرد

حجت‌الاسلام سید علی مروج، امام جمعه شهر اندیشه طی سخنانی در جمع تجمع کنندگان شهرستان ری ضمن محکومیت جنایت رژیم آل‌سعود در اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر و جمعی از مسلمین توسط آل‌سعود اظهار داشت: متاسفم کسانی که ادعای حقوق بشری و آزادیخواهی دارند به ویژه سازمان ملل، موضع محکم و قاطعی در محکومیت این عمل جنایتکارانه نگرفته‌اند و حتی کشور ظالم و جنایتکار عربستان را به‌عنوان رئیس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل معرفی می‌کنند.

وی گفت: آل‌سعود امروز روی رژیم صهیونیستی که تروریست‌ترین و آدم‌کش‌ترین رژیم در جهان است، را سفید کرده است.

امام جمعه اندیشه افزود: اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم سعودی نشان دهنده بی‌تدبیری و خون آشامی این رژیم کودک‌کش و دیکتاتور است.

وی با بیان اینکه آل‌سعود حتی با این جنایت سرکوب‌گرانه هرگز نمی‌تواند موج بیداری اسلامی مردم آزادی‌خواه را خاموش کنند، عنوان کرد: رژیم سعودی به زعم خود با اعدام این مجاهد فقیه و فرزانه جنبش مردمی را سرکوب کرده است، اما شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر موجب اتحاد و همدلی و هم افزایی جهان تشیع و جهان اسلام شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.