آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

34 مورد جواز تاسیس صنعتی در شهرستان ری صادر شد

به گزارش راگانیوز، عزیز الله افضلی اظهار کرد: محوریت تمرکز سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ری بر محوریت اشتغال بنا نهاده شده است که با وجود تمامی مشکلات، این شهرستان توانست در رونق اقتصادی و صنعتی موقعیت خوبی را کسب کند.
وی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات و رفع موانع تولید از موضوعات مهم در این شهرستان تلقی می شود که در این راستا کارگروه ویژه ای نیز راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: این کارگروه بصورت عملیاتی فعالیت خود را در سال گذشته شروع کرد و توانست بعنوان شهرستان برتر در حل مشکلات اقتصادی، رفع موانع تولید و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در استان تهران معرفی شود.
افضلی از تحقق 92 درصدی بودجه پیش بینی شده سال 96 خبر داد و گفت: تحقق این بودجه نشان از عزم دولت تدبیر و امید در حل مشکلات اقتصادی را دارد.
وی تولید و ساماندهی صنایع پوشاک را از اولویت های صنعتی در این شهرستان بیان کرد و افزود: کارگروهی با حضور نخبگان و تولید کنندگان پوشاک این شهرستان تشکیل شده است و بر این اساس تفاهم نامه ای نیز با دانشگاه آزاد امضاء شده تا از امکانات آموزشی دانشگاه در این زمینه استفاده شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی، سیاسی و اقتصادی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی از جمله سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.