آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتخابات هیئت مدیره تعاونی مسکن ورزشکاران باقرشهر انجام شد/داود سالمی برای سه سال دیگر مدیرعامل باقی ماند

۱۲۲۳۵۱۵۱۵۰۳

به گزارش راگانیوز ، پس از ماه ها انتظار، بلاخره مجمع عمومی و فوق العاده شرکت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر برگزار و بازرس و اعضای جدید هیئت مدیره با حضور سهامداران این شرکت انتخاب شدند.

تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر که چند سالی است با هدف کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان منطقه در باقرشهر آغاز به کار کرده است، تا به امروز دارای ۵۰۰ عضو می باشد و هر ساله دو مجمع عمومی با حضور اعضای تعاونی در باقرشهر برگزار می شود.

اواخر آذرماه سال گذشته که آخرین مجمع این شرکت جهت تعیین هیئت مدیره جدید برگزار شده بود، با حاشیه های زیادی مواجه که در نهایت نیز باعث شد تا با نظر بازرس بنیاد مسکن شهرستان ری، انتخابات آن ملغی گشته و مجمعی جدید برگزار شود.

پس از ماه ها انتظار و کش و قوس های فراوان بر سر چگونگی برگزاری و تاریخ مجمع، هفته گذشته انتظارها به سر رسید و با حضور اکثریت سهامداران، بازرس و اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.

اسامی نفرات منتخب هیئت مدیره (به ترتیب آراء):

آقای داود سالمی با ۲۳۰ رای

آقای حسین حبیب زاده با ۲۰۷ رای

آقای محمد جانبزرگی با ۱۸۳ رای

آقای حسین هژبری با ۱۸۱ رای

و آقای محمد فاتحی با ۱۵۶ رای

به عنوان پنج عضو اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر انتخاب شدند.

همچنین آقایان امیر عبدی با ۷۳ رای و مهدی کاظمی با ۶۸ رای به عنوان اعضای علی البدل و آقایان محسن شعبانی با ۵۲ رای و حسین عبدی با ۵۱ رای و کیخسرو طایی با ۴۳ رای هشتم تا دهم شدند.

اسامی منتخبین بازرسی (به ترتیب آراء):

آقای مجتبی آلاشتی با  ۱۳۹ رای

آقای مجید جانبزرگی با ۱۳۶ رای

که نهایتا آقای مجتبی آلاشتی به عنوان بازرس اصلی شرکت انتخاب شد.

DSC_1012

داود سالمی مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره جدید شرکت خبر داد و اظهار داشت: اولین جلسه هیئت مدیره جدید شرکت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر با موضوع انتخاب مدیرعامل و رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره درتاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار و پس از بحث و تبادل نظر و رای ریزی، نتیجه به شرح ذیل شد.

آقای حسین حبیب زاده ( رئیس هیئت مدیره)

آقای محمد فاتحی ( نائب رئیس)

آقای محمد جانبزرگی ( دبیر)

آقای حسین هژبری ( عضو هیئت مدیره)

و آقای داود سالمی ( مدیرعامل)

 

photo_2016-05-27_17-50-21

داود سالمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دارا بودن تجربه شخصی و مدیرعاملی بنده در شرکت طی سه سال گذشته، با نظر هیئت مدیره جدید به مدت سه سال دیگر به عنوان مدیر عامل شرکت به سهامداران واعضای این شرکت خدمت رسانی خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.