آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

5 هزار دانش آموز اهل ری دوره آموزش امداد و نجات فرا می گیرند

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده 5 هزار دانش آموز اهل ری دوره آموزش امداد ونجات را فرا می گیرند.

 

، علیرضا اکبری روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی  اظهار داشت: در یک طرح جهادی و درسالجاری تحصیلی 94 – 93 بالغ بر پنج هزار دانش آموز پایه آخرمدارس شهرستان، دوره آموزش امداد و نجات می گذرانند.

وی افزود: طرح آموزش برای کلیه ادارات و نهادهای دولتی و مردمی طبق یک برنامه ریزی انجام شده در نظر گرفته شده و تیم هایی از هلال احمر شهرستان با همکاری دهیاران برای آموزش به روستائیان نیز اعزام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تمامی دستگاههایی که این جمعیت را برای ارایه و پیشبرد برنامه های آموزشی یاری دادند، تصریح کرد:هدف از اجرای برنامه های آموزشی بالابردن سطح ارتقای دانش و تجربه سازمانها و افراد مختلف در مواجه با وضعیت های بحرانی و کاهش صدمات وارده به هموطنان می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری تصریح کرد: برنامه ریزی هدفمند و تشکیل تیم های امدادی در شهر و روستا و اعزام کارشناسان مدیریت بحران به مناطق مختلف برای بررسی روند اجرای دورهای آموزشی طرح جهادی امداد و نجات از دیگر فعالیت های این نهاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.