آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم ری در 22 بهمن برگ زرین دیگری از افتخارات نظام را رقم زدند

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم این منطقه در راهپیمائی 22 بهمن گفت: حضور حماسی امروز مردم برگ زرین دیگری از کارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.

 

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز سه شنبه در حاشیه راهپیمائی 22 بهمن در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد، افزود: امروز یکبار دیگر مردم انقلابی مردم شهرستان ری در صفوفی منسجم و متحد به صحنه آمدند و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیدند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با وجود تحریم ها، تهدیدات و توطئه های استکبار جهانی در راستای ناامید کردن ملت، همچون 35 سال گذشته سرافرازانه و با وحدت بیشتر در تمام صحنه های مختلف انقلاب حضوری آگاهانه دارند.

وی با اشاره به برگزاری مجزای راهپیمایی مردم شهرستان ری از تهران و همچنین قدردانی از تمامی دست اندرکاران اداری، انتظامی و همچنین شهرداری منطقه 20 در برپایی این حماسه با شکوه، اظهار امیدواری کرد همه مسوولان با خدمت خالصانه قدردان حضور همیشگی مردم نجیب کشورمان در صحنه باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.