آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پل عابرپیاده آسیب دیده در منطقه 20 جمع‌آوری شد

با تلاش همه جانبه مدیریت شهری منطقه 20، بزرگترین پل عابر پیاده این منطقه که با برخورد کامیون متخلف آسیب دیده بود، به منظور حفظ جان شهروندان جمع‌آوری شد.
خبرگزاری فارس: پل عابرپیاده آسیب دیده در منطقه 20 جمع‌آوری شد

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، صبح امروز بزرگترین پل عابر پیاده شهرری به‌علت برخورد یک کامیون متخلف دچار خساراتی شد که با تلاش عوامل اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 در کوتاه‌ترین زمان ممکن خطر سقوط این پل رفع، و مسیر بزرگراهی شهید آوینی نیز که به‌منظور تامین امنیت وسایل نقلیه در حال گذر، مسدود شده بود، بازگشایی شد.

حضور به موقع معاونان اجرایی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، عوامل آتش نشانی، راهور و اداره برق و تمهیدات امنیتی آنها موجب شد تا پل عابر پیاده آسیب دیده جمع‌آوری شود تا خطری برای وسایل نقلیه و عابران در حال گذر پیش نیاید.

براساس این گزارش؛ قطع جریان برق، پیش‌بینی مسیرهای جایگزین برای رفع بار ترافیکی تحمیلی، ایجاد مسیر ایمن برای تردد عابران پیاده به‌ویژه دانش‌آموزان از تدابیر امنیتی انجام شده در این محدوده بوده است.

سرعت بالا و ارتفاع غیرمجاز از تخلف‌های راننده کامیون اعلام شده است که موجب خسارات مالی به اموال عمومی شهر و خلل در تردد شهروندان و بار ترافیکی سنگین در محدوده خیابان سلمان فارسی و بزرگراه شهید آوینی در منطقه 20 شده بود که با تدابیر مدیران شهری این منطقه و پیش‌بینی مسیرهای جایگزین به سرعت برطرف شد.ژ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.