آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون شهردار منطقه 20: طرح هوشمندسازی پایانه‌های تاکسی‌رانی منطقه 20 اجرایی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران از اجرای طرح هوشمندسازی سه پایانه تاکسی‌رانی این منطقه به منظور کنترل ورود و خروج تاکسی‌ها خبر داد.

 معاون شهردار منطقه 20:  طرح هوشمندسازی پایانه‌های تاکسی‌رانی منطقه 20 اجرایی شد

 

علیرضا اسفراینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح هوشمندسازی پایانه‌های تاکسی مبتنی بر تکنولوژی RFID در پایانه‌های جوانمرد قصاب، شهرری و زکریا اجرا شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران کنترل عملکرد و نظارت بیشتر بر ناوگان تاکسی‌رانی و رفع مزاحمت‌های خودروهای شخصی را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: دکل‌های RFID و دوربین‌های پلاک خوان در پایانه‌های مورد اشاره نصب شده است و مراحل نصب سامانه‌های هوشمند بر روی 3 هزار و 700 دستگاه تاکسی این منطقه نیز به زودی به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از مهم‌ترین اهداف ساماندهی و رسیدگی به پایانه‌های تاکسی‌رانی و ناوگان آن است تصریح کرد: اختصاص یک خط ویژه به ناوگان تاکسی‌رانی در مرکز معاینه فنی شهید چمران، نصب برچسب‌های کرایه‌های جدید و اصلاح هندسی پایانه‌های تاکسی‌رانی از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.