آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره‌گیری از ظرفیت مساجد شهرری شدت گرفت

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف که در سال جدید برنامه دیدار با نمازگزاران را فشرده‌تر کرده است، گفت: علاوه بر توسعه و بهسازی مراکز مذهبی که از اولویت‌های مدیریت شهری تهران در سال‌های اخیر بوده است در تلاش هستیم تا در سال جاری با حضور بیشتر در مساجد و برقراری تعامل با نمازگزاران از این ظرفیت اجتماعی بیشتر بهره‌مند شویم.

شهردار منطقه 20 که بدون اطلاع قبلی در صف نماز جماعت حاضر می‌شود پس از ادای فریضه واجب مغرب و عشا به گفت‌وگو با نمازگزاران و پاسخگویی به درخواست‌های آن‌ها می‌پردازد.

وی در ادامه جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر را یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: نمازگزاران بهترین گزینه برای ارائه آموزش‌های شهروندی در زمینه امور مختلف شهری نظیر مدیریت پسماند، نگهداشت فضای سبز، حقوق شهروندی و … هستند.

کتانباف ادامه داد: پیش از این نیز در زمینه نوسازی بافت فرسوده شهری جلسه‌های توجیهی متعددی برای این قشر ارزشمند برگزار شده است که ارتقای آگاهی، اطلاع رسانی و  ایجاد حساسیت برای نوسازی بافت فرسوده توسط مالکان از مهمترین نتایج آن بوده است.

بر پایه این گزارش، مساجد حضرت ابوالفضل(ع)، ارشاد، مسلم ابن عقیل (ع)، حجتیه (عج)، امام حسین(ع) و امام رضا (ع) از جمله مساجدی است که شهردار منطقه 20 همراه با قائم مقام، معاون اجتماعی و فرهنگی، مشاور مذهبی شهردار منطقه، شهردار ناحیه مربوطه و مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 به‌صورت سرزده حضور داشته است و همچنان نیز ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.