آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آبروی دولت را خرج هیچ مدیری نمی‌کنم

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه مشی دولت تدبیر و امید اعتدال است، گفت: آبروی دولت را خرج هیچ مدیری نمی‌کنم.

 

هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرمانداری شهرستان ری در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران و تبریک روز ملی شوراها، روز کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: مشی دولت تدبیر و امید اعتدال است و در اعتدال عدول از اعتقاد و باور معنا ندارد بلکه اعتدال به‌معنای رعایت حد و حدود و انصاف است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتصابات باید با رعایت حقوق مردم انجام شود، عنوان کرد: اینکه بیان می‌شود حرکت دولت یازدهم کند است، باید بیان کرد که یکی از علل این کندی به‌دلیل بررسی و کنترلی است که انجام می‌شود. اینکه دولت‌های گذشته یک شبه کاری را انجام می‌دادند ما هم انجام دهیم درست نیست. نگاه مردم به ما که شعار اعتدال سر داده‌ایم متفاوت است. ما نیز منتصب به دولت تدبیر و امید هستیم و باید در چارچوب دولت حرکت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: هرجا کوتاهی از دستگاه‌ها دیده شود موضوع را پیگیری می‌کنیم و حتماً به فردی که از شعار دولت عدول کرده باشد تذکر جدی می‌دهیم.

بازدیدهای سرزده از دستگاه‌ها ادامه دارد

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها مکلف به پاسخگویی مردم هستند، گفت: حتی اگر دستگاه‌ها به دلیل محدودیت‌هایشان نتوانستند کاری را انجام دهند باید با روی گشاده با مردم برخورد کنند و ما به عنوان نماینده دولت این مهم را یک اصل می‌دانیم.

جمالی‌پور در ادامه با اشاره به بازدیدهای سرزده‌ خود از دستگاه‌های شهرستان بیان داشت: هر هفته و در زمان‌هایی که حجم ترافیک کاری پایین‌تر باشد به‌طور سرزده از دستگاه‌ها بازدید می‌کنم و سخن مراجعه‌کنندگان آن دستگاه‌ها را می‌شنوم و هر جایی که احساس کنم کوتاهی شده است از آن کوتاه نمی‌آیم.

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای سرزده‌ به دستگاه‌ها ادامه‌ دارد، عنوان کرد: مدیری که در شهرستان به بداخلاقی و کوتاهی کردن در انجام وظایف خود شهرت داشته باشد باید از این شهرستان برود.

آبروی دولت را خرج هیچ مدیری نمی‌کنم

جمالی‌پور تاکید کرد: به عنوان نماینده دولت باید پاسدار آبروی دولت باشم و از آبروی دولت به‌عنوان یک اصل دفاع می‌کنم.

معاون استاندار تهران در ارتباط با تغییر و تحولات در دستگاه‌های سطح شهرستان تصریح کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در سال 92 در حال بررسی است و مدیران دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کرده باشند و در انجام رسالت و وظیفه خود کوتاهی کرده باشند تغییر می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.